onsdag 28 april 2010

Vilken present!!!!


♥ Tack alla söta, snälla för era fina kommentarer.

Det var en jobbig dag igår och jag valde att inte läsa några hälsningar från er utan tog det imorse. Det värmde i hjärtat av eran omtanke. TACK!

Igår var det strömavbrott i Aonang från 9.00 - 15.00 så jag spenderade merparten av tiden nere på stranden hos familjen. De pysslade om mig.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Igårkväll kom Maken hem ifrån en övernattning i Phuket, med jobbet. Han hade med sig världens bästa present till mig. 

Jag fick en iphone!!!!

Jag har världens bästa Make!!!  -  I ♥ YOU

Eftersom den var tvungen att laddas hela kvällen igår så har jag inte fått "leka" med den före idag. Så OM ni inte hör något ifrån mig så vet ni vad jag gör :-)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ikväll ska vi åka in till Krabi Town och äta middag med thaistaffen på Makens dykcenter. Det blir kontorstjejerna, chaufförerna och båtpersonalen så totalt 16 personer.  Det ska bli kul.

Stor kram,
Sara

Inga kommentarer: