fredag 9 april 2010

Singapore dag 2

Godmorgon, godmorgon,

Här kommer en snabb hälsning. Ska strax möta upp de andra och äta frukost. Vi är total 8 st. 6 som arbetar och 2 som är lyxhustruar - HAHAHAHHAAHA

Igår ankom vi och allt gick smidigt. Bara en lång natt före. Sov bara 1 timme så jag var verkligen helt mör igår. Men jag lyckades ändå shoppa en ny plånbok som jag absolut inte behövde men var bara tvungen när jag såg den :)

Idag står det IKEA på schemat. Har jag sagt det förrut? -JAG ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR IKEA!! :)

Trots att jag gillar hotellfrukostar så blir det en liten frukost för mig. Om jag ska kunna få plats med en lunch med köttbulletallrik och sedan fika. Tyvärr så slutade de med semlorna den 2 april så jag får nöja mig med en annan favorit - prinsessbakelse, mums.

I eftermiddag ska vi sedan till mässan. Startskottet går idag för "Asia Dive Expo 2010" och jag hoppas att min älskade make kl. 17.00 ska få inta scenen för att hämta ett pris för hans dykcenter. Håll tummarna för oss!

Några bilder blir det tyvärr inte just nu pga tidsbrist. Kommer senare.

Igårkväll var vi alla trötta och ingen visste vart vi skulle äta middag. Det slutade med att vi hamnade i Kina-town och jag åt några fruktansvärt otäcka (som min dotter skulle uttrycka det) vårrullar. Fick i mig 3 utav 5 sedan gav jag upp och gick till SevenEleven och köpte mig en Snickers, fniss.

Nä, frukosten kallar.

Stor kram från ett härligt Singapore :)



Inga kommentarer: