tisdag 2 augusti 2011

Har familjen Thaison en fotograf i familjen?


Tess gillar att knäppa kort. Det här kortet är klart min favorit. Hur hon lyckades övertala lillebror att pussa skyltdockan, har jag ingen aning om.

Vet ni vad, jag är riktigt glad. Jag har en underbar familj. En restaurang som blomstrar och på fredag åker jag och Maken till Bangkok och ska njuta utav varandras sällskap, utan några små älsklingsbarn som vill ha sina föräldrars uppmärksamhet. Att vi ska bo på Sheraton Grande Sukhumvit är ett extra plus :)

Är du glad?

7 kommentarer:

Louice sa...

Vilken härlig bild! =) Ibland lyckas barnen ta otroliga bilder, det bor nog små fotografer i dem.
Vad skönt med en barnfri helg, kan behövas ibland. Hoppas ni får en härlig och mysig helg tillsammans.
Kul att affärerna blomstrar igen =)

Ha det gott!
Kramar

Anna S sa...

Ja, jag är glad. För i september ska jag få träffa en efterlängtad vän :).
O så ska vi till Ikea idag (efter Nathalies röntgenundersökning som vi är på väg till nu) för att köpa nytt matbord. Har otroligt nog fått med mig Danne på idéen OCH till Ikea. Han hatar Ikea.

Puss på dig Mrs Businessgoingwell

Anna sa...

Hörrdu du glömde nämna din fantastiska gamle vän som lät dig vinna i alfapet :-)

Mia sa...

Håller med att det är en härlig bild :) en framtida fotograf kanske?
Hoppas ni får en härlig resa till Bangkok!

Pranpriya sa...

Haha vad gulligt!

Carina sa...

Härligt att du är glad och jag håller verkligen med dig om att du har en underbar familj !! Ha det underbart under helgen och njut av varandra.

Kram till er alla
Carina

Li sa...

ja,det var verkligen ett bra kort och vilken övertalningsförmåga hon måste ha! =)
Typiskt stora syskon att få oss yngre att göra saker =)
Jag är väldigt glad jag med,
för min sambo, nya lägenheten och nya jobbet =)
Härligt med en "get-away" trip tillsammans och av senare inlägg att dömma så var det inte helt fel ;)