lördag 24 april 2010

På tal om otacksam

Jag måste visa er en sak.

I veckan fick jag en present utan min ena kockerska. Hon har haft sin årliga semester och besökt sin familj som bor i norra Thailand.

När hon kom tillbaks till jobbet så hörde jag bara ett sus gå igenom restaurangen och personalen stod samlad och pratade. Jag gick dit för att kolla vad som hände. Då kommer hon fram och ger mig en present. Stolt berättar hon att det är hennes mamma som gjort dem. Personalen såg väldigt imponerad ut och tyckte presenten var fantastisk.

Jag blev verkligen jätteglad att hon tänkt på mig under semestern och tog med en presentNu kommer problemet... presenten är verkligen så långt från min smak som det är möjligt.



Chockrosa med silverglitter, ryschpysch och bara så hemska!

Jag känner mig verkligen som en så otacksam och elak person MEN vad ska jag göra. Jag har verkligen försökt tycka om dem men jag kan inte.

Erkänn, visst är de hemska!!

Inga kommentarer: