lördag 24 april 2010

Otacksam Fru

För snart 1 år sedan köpte min Make en cykel till mig. En jättefin, vit damcykel med bred och mjuk sadel. Pakethållare och cykelkorg och inga växlar. Precis som jag ville ha den.

Nu tycker min man att jag är en otacksam Fru. Idag när jag laddade ner foton från kameran så har han knäppt kort på cykeln. Vad tror ni att han vill ha sagt med det?



Problemet är att den inte är så bra som jag trodde den skulle vara. Den känns inte rätt när jag cyklar på den och att det inte finns några växlar gör det hela 10 ggr jobbigare att cykla.

Jag har använt cykeln 2 ggr. Båda gångerna har jag cyklat till bageriet som ligger ca 500 m från vårat hus och det är skitjobbigt. Man blir trött, svettig och andfådd. Nä tacka vet jag moppe :)

Någon som är intresserad att köpa en sprillans ny cykel med rost??

Inga kommentarer: