torsdag 15 april 2010

Oj, jag har fått en Award



Med utmärkelsen följer vissa reger:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominate.

Jag har fått Awarden av hela 3 personer. Tack snälla!
SpättanJansson, Tant Ulrika, Lotta
Tyvärr lär det inte bli några intressanta saker som inte du känner till om mig ;)

Men för er andra... här kommer 7 saker, intressante eller inte.?! Det får ni själv avgöra:

¤ Jag älskar att sova middag.

¤ Kan inte leva utan mitt morgonkaffe.

¤ Har inget tålamod
(så hur jag klarar av 2 barn och 18 thai-anställda vet jag inte!).

¤ Är en ofantligt lat person.
Det är nog därför jag är så bra på att delegera till mina anställda :)

¤ Misslyckas med allt jag försöker baka.

¤ Hade 1:a i engelska.
 
För er som inte hade betyg 1-5 så kan jag meddela att 1 är = Totalt värdelös.

¤ Gillade att leka lyxhustru i Singapore. De andra jobbade och jag shoppade :)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Jag skickar Awarden vidare till:

Anna
AttBaraVaraSara
Uppochnervändahuset
Agnes
TantUlrika
Tess
Edvinsmamma

Kram till er!

Inga kommentarer: