onsdag 21 april 2010

Fusk middag

Igår efter thailektionen så var jag full av energi och hade inte alls lust att åka hem. Så jag ringde min Oxford-väninna och frågade om hon ville ut och ta en öl. Hon som blivit av med sin barnflicka sedan en vecka tillbaks jublade och 10 min senare åkte jag och hämtade henne.

Vi har inte träffats på säkert 3 veckor och hade massor att prata i kapp. Så vi valde ett lugnt ställe... trodde vi.. givetvis var det Elvis-kväll och "Elvis" skrålade på så att fönstrena gallrade och man såg bara läpparna röra sig på min vän.

Det var trevlig ändå. MEN idag är jag inte lika full av energi. Vi var inte ens hemma sent. Tror jag var hemma runt 23-23.30 men tydligen så börjar Thaison bli Tant och behöver sina 8 timmars sömn.

Så ikväll blev det fuskmiddag med glada barn. Jag och kidsen åkte ner till Donken och åt middag.



Äter ni snabbmat i er familj??

Inga kommentarer: