onsdag 7 april 2010

Onsdag

Vet ni vad. Imorgon flyger vi til SINGAPORE!! Tjoho vad kul det ska bli. Kom precis just nu på att jag måste förbi kontoret och hämta min utprintade inköpslista för IKEA-inköpen. Väldigt viktigt.

Igår umgicks jag och barnen med Christina hela dagen. Christina är Makens partners kompanjons fru. Vi var inne i Krabi och shoppade sedan åkte vi och badade i hotellpoolen. Hotellet de bor på (Best Western Ban Ao Nang) ligger väldigt centralt. 100 meter från stranden och har ett stort poolområde. En riktigt bra barnpool som mina barn älskar. Igår köpte jag simglassögon åt dem och de blev verkligen skillnad. Jisses vad de badade och plaskade och doppade huvudet. Helt otroligt. Tess var mer under vattnet än över och hon har tidigare varit rädd då hon inte gillar att få vatten i ögonen.

Nu väntar jag på att hustomten ;) (Städerskan) ska komma. Sedan ska vi åka till poolen igen. Bada ett par timmar. Sedan lunch och dags för att packa barnens väska. I kväll ska jag skjutsa dem till thaifamiljen. De ska sova hos dem i 6 nätter. Så länge har vi inte samtidigt varit borta från barnen.

Idag bjuder jag på en bild på Tess och hennes kompis Josie (grannflickan). Katterna är inte våra. De bara  tjuvsover på vår uteplats.



Njut av dagen,
Sara

Inga kommentarer: