lördag 17 april 2010

Crocs Lady

Jag skulle haft stegmätaren med mig i Singapore för jag gick många steg!

Det kändes i både fötter, ben och knäna efter ett par dagar. Så när jag råkade ramla in i en Crocs butik så kunde jag inte låta bli att köpa den nya modellen Crocs Lady.




Jisses, vad den var skön!

Jag tycker den klassiska "Foppa" skon är fruktansvärt ful och jag tröttnade väldigt fort på den eftersom alla går runt i kopiorna här i Thailand. Mina barn går dock fortfarande med dessa och det tycker jag är helt okej. Samt för hemmabruk i trädgården. 

Så jag har alltid varit en motståndare till Crocs. Framtills jag provade deras flip-flop. Nu är jag inne på 3 paret. De tidigare 2 har jag slitit ut så de gått sönder. Skönare sko får man leta efter! 


När jag då såg den nya Crocs Lady slip-on. Så kunde jag inte låta bli.
Den funkade både för shopping, kaffestunder och party under Singaporeresan :)

Makens kommentar - har du köpt en plastsko???????????


VAd tycker du om Crocs?

Inga kommentarer: