torsdag 11 mars 2010

Barnrumsinredning

Jag har verkligen svårt att koncentrera mig på jobbet just nu. Alla mina tankar går till nya huset. Idag verkar jag vara inne på barnrumsinredning.

Kidsen kommer att få dela rum. Vi (läs Jag) har bestämt att de ska få ta Masterbedroom för det är störst och har som 2 rum i 1 rum. Hmm, det lät konstigt. När man kommer in rummet så är det ett stor rum till höger. Till vänster finns toalett med badkar och utanför detta så är det ett till litet rum som jag antar ska vara som en walkin-garderob.

Nu hade jag tänkt att walkin-garderobsutrymmet ska bli sängkammaren och den stora ytan lekhörnan.





Jag vill ha ett tema i deras rum. Hittade den här wallisväggen idag som jag tycker är rolig.



Så kanske ett tema med rymden i lekhörnan? En färgklick på väggen. Det måste ju vara unisex. För hur kul vore det för Viktor att ta dit sina killkompisar och hela rummet är rosa och prinsessigt??

Jag hittade wallisen på barnlycka.se och de har även just nu en tävling för er som har en blogg!

Har du något speciellt tema i ditt barns rum??

Undrar  

Inga kommentarer: