fredag 12 mars 2010

Dagen Camping

Imorse var det en förväntansfull tjej som vaknade. YES, idag är det camping med skolan, säger dottern.

Själv är jag inte lika exalterad. Jag tänker bara på hur varmt det kommer att vara i tältet. Funderar om jag ska montera ner aircondition och ta med som på bilden nedan:




Igår var vi och hälsade på en till liten bebis. Det var Oy syster som fått en liten dotter. Samma dag som Oy lämnade sjukhuset så var det systern tur att förlösa sitt barn. Tyvärr har vi inte kunnat besöka dem fören nu då Viktor varit förkyld.


Flickan heter Johanna :) Japp, Johanna som Johanna på svenska :) Självklart har hon ett thainamn oxå men det var typ så här lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååångt så jag kunde inte memorera det.

När vi ändå var i deras lilla by så åkte vi och besökte Oy. Deras son heter inte Hafis utan det blev Risky som betyder Lucky på arabiska. Risky ser nu lite annorlunda ut sedan sist (förra veckans bilder). De har rakat hans hår. Detta görs antingen dag 3, 6 eller 9.



Nu ska jag fixa lite frukt åt kidsen. Sedan hoppa in i duschen och fixa det sista inför campingen.

Inga kommentarer: