måndag 29 mars 2010

Lilla julafton, igen

I lördags fick vi ett stort, blått paket. Jag älskar stora blåa paketer. Det innebär att man får roligheter i från Sverige.

Denna gång vill jag tacka min vän Emma, som är så gullig och handlar Me&I kläder åt mig OCH skickar hennes dotters urväxta kläder. Jag tror Tess blev mest glad för Novas kläder än Me&I kläderna. Hon slängde direkt av sig sina kläder och skulle börja prova Novas kläder, så kul. Tusen tack Emma!!


 


För några dagar sedan skrev jag om företag Heriloom, som säljer superfina produkter åt barn. Barnmöbler, sängkläder, hudvård, gosedjur, sittkuddar, allt du kan tänka dig till din baby osv. Emma var så söt och skickade med varsin supermjuk kanin åt Tess o Viktor. Visst är de söta?!

Nu är det bara kaninboxen som saknas ;)


Finns på bl.a Designonline.se för 795kr

Nu måste jag skynda mig iväg och hämta kidsen på kindergarten!

Inga kommentarer: