onsdag 10 mars 2010

Onsdag

Onsdag och 2 dagar kvar till kidsen ska campa med skolan.


(förra årets camping)

Det innebär att jag och Stefan oxå ska campa. Igår var jag och inhandlade ett till set med sovsäck och liggunderlag. Jag skrattade åt mig själv när jag stod och kände på de olika sovsäckarnas tjocklek. Det är ju inte så att man fryser direkt. Förra årets camping sov jag och Stefan ingenting! Vi hade ett litet 2-mannatält och Tess låg i mitten. (Viktor var för liten för att följa med samt att han inte gick på skolan då). Solen hade gassat på tältet så det var varmt som en bastu när vi skulle lägga oss.

I år fixar skolan tält som man får hyra till en billig peng. Jag har skrivit upp mig på ett stort tält! Imorgon måste jag fixa det viktigaste - marshmallows!! Det är vad Tess ser mest framemot :)

••  ••  ••  ••  ••

Idag bjuder jag på några bilder som jag tog i förra veckan. Tess fixade naglarna, rosa med blommor på. Då ville Viktor oxå få manikyr... Dock inga blommor eller rosa färger :)




Jag tror det blir en sväng ner till stranden idag oxå. På onsdagar har Tess thailäxa och har jag tur så kan familjen hjälpa mig och göra läxan med henne.

••  ••  ••  ••  ••

Vet ni vad som dök upp med posten idag?? 2 paket!!!
 Det kändes som lilla julafton :)

Vad de innehöll får ni se senare för nu har internet börjat hänga sig.

Kram

Inga kommentarer: