tisdag 9 mars 2010

Inne i ett flyt

Vilken kanonbra start på en annars mycket trött morgon.

Igårkväll satt jag uppe och kollade på Oscarsgalan och sedan kunde jag inte somna. Låg och vred och vände på mig till 03.30 och det var omöjligt att somna. Man gör det inte lättare för sig själv genom att ligga och räkna hur många timmar det är kvar tills man måste kliva upp igen. Stressar sig själv.

Så det var en trött Sara som satte sig framför datorn imorse. Inte ens den nybryggda koppen kaffe tycktes hjälpa men när jag öppnade min mail och fann ett mail där jag är den lyckliga vinnaren i en tävling. Då fick jag energi igen :)

Jag har vunnit ett halsband från Love and be Proud. Det var Fia som hade tävlingen och JAG är vinnaren, tjoho!!!

Spana in halsbandet




Tack Fia och Tack Love and be Proud!!!

Inga kommentarer: