tisdag 30 mars 2010

Liten uppdatering i punktform





Perlan Living har mycket fint.

Tyvärr begränsas mitt shoppande av min-mans-kompanjons-bagage.

Det kommer att passa så bra in i vårat nya hus :)

♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Imorse vaknade jag med en förkylning. Har bara väntat på den eftersom Viktor varje natt kommer in och sover i våran säng och ligger 15 cm från mitt ansikte och hostar.

♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Regnet igår varade i ca 8 minuter... Och det var inte så "ösigt" som jag trodde. Det klassas nästan inte som regn här i Thailand :)

♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

9 dagar kvar till Singapore = Måste gå in på IKEAs hemsida igen och titta om det kommit några nyheter i Singapore.

♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Imorgon ska kidsen ha picknick på Hat Nopparathara beach, med kindergarten. Föräldrarna är inbjudna och jag tackade med glädje ja. Min dotter började böna och be att jag inte skulle följa med. Jag är chockad! Jag visste att dagen skulle komma då ens barn inte vill ha sina föräldar med, men inte trodde jag att dagen redan skulle komma. Hon är ju bara 5 år!!! Jag hade räknat med att det skulle ske i 10 års åldern. Viktor däremot sa att jag gärna fick följa med.

Så nu är jag kluven, ska jag gå eller inte gå??

Inga kommentarer: