torsdag 15 oktober 2009

Ralph Laurens på tapeten




Läste i aftonbladet att Filippa Hamilton fått sparken från Ralph Laurens för att hon inte längre håller måtten. Hon är för tjock. Vad f-n är det frågan om. Hon är 178 cm, väger 54,4 kg och drar storlek 32.

Att först bli uppsagt och sedan se denna retucherade bilden på sig själv måste ha gjort henne galen. Inte undrar på att ungdomarna i dagens samhälle har komplex och ätstörningar.

Eller vad säger du?

* * *

Själva har jag precis avverkat en timmes promenad på stranden med min kanadensiska väninna. Nu ska jag åka hem och duscha. Sitter på restaurangen just nu då jag ville se hur snickarn jobbar med min nya uteplats. Han snickrar inte alls för han är inte här. Jag blir gaaaaaaalen på hantverkare!!! aughh

Kramen
Sara

Inga kommentarer: