tisdag 20 oktober 2009

Grattis älskade mamma!



Grattis på födelsedagen mamma!
Idag skulle mamma ha fyllt 53 år. Undrar om ni firar födelsedagarna i himlen oxå?? Jag firar iallafall dig idag och jag har klätt upp mig lite extra idag. Jag har tagit på mig den röda klänningen och bär de röda skorna som du gillade så mycket. Jag har redan fått många komplimanger.  

Du är väldigt saknad mamma och jag älskar dig så mycket! Jag hoppas att dina nyfunna vänner samt gamla vänner som du fått återförenas med firar dig riktigt mycket. Nu har det snart gått 6 månader sedan du så hastigt dog. Tess är ofta ledsen och gråter och ställer frågor. Jag säger att du är i himlen och ser allt vi gör. För visst gör du det?!

Mamma jag älskar dig,

kram
Dotra




(bild lånad från Wilmis på styleroom som även har fina bloggen Huset vid ån)

Inga kommentarer: