tisdag 13 oktober 2009

Träffad av gummiklubban

Klockan är 20.00 och jag är såååå trött. Känns som att jag blivit slagen av en gummiklubba.

Gårdagens middag blev mycket lyckad och det är väl kanske därför som jag är lite trött idag. Jag överskred min 2 öl gräns vilket oftast resulterar till baksmälla. Så imorse var det en trött Sara som klev upp och halvhjärtat hjälpte mannen med tandborstningen på barnen. (Frukost, påklädning osv hörde jag inte...).

Jag tog iallafall tag i mig och klev upp och åt frukost när kidsen och mannen åkte. Det blev kaffe och äcklig havregrynsgröt. Efter ett par timmar slöande i soffan fick jag lite ångest och klev upp och tog på mig träningskläderna och gjorde något jag aldrig gör i vanliga fall.

Jag gick ut och sprang.

Vilken idiot jag är. Hur länge har jag bott i Thailand?! Hur smart är det att gå ut och springa klockan 11.20 med klarblå himmel och riktigt, riktigt varmt ute???!!!! Ingen skugga, inget vatten. Smarta Sara - NOT.

Hämtade barnen på skolan och sedan har vi varit ute och lekt på gatan (i solen). Som tur var kom en kompis över och lekte så vi gick in och jag började med middagen.

Ikväll blev det hemgjorda hamburgare, mums.

Nu väntar TVn och John Blund.
Ikväll blir det inget bloggläsande. Så tills vi hörs, ha det så bra!

Kram på er,
Sara

Inga kommentarer: