måndag 19 oktober 2009

Bra helg och skön måndag!

Hej alla vänner!

Nu har det varit tyst ett par dagar då jag till fullo här njutit av helgen.

Fredagkväll spenderades först på stranden med goda vänner och en fantastisk solnedgång.



Därefter drog jag och barnen till Gyllene Måsen - McDonalds  - då klockan var mycket och vi alla var vrålhungriga.
Väl hemkommen så slocknade kidsen på en gång efter ett snabbt bad i bakaret. Själv slocknade jag ganska snart framför TVn.

I lördags så åkte jag och min familj ut till en fransman och spenderade dagen där med många utav våra vänner. Vi badade i poolen,



njöt utav solen och barnen sprang runt och lekte och klättrade i träd



sedan så började kvällens event - Helgrillad gris


Här ser ni mig in action - haha

Vi grillade 3 små grisar över öppen eld.





Spelade gitarr, drack öl och hade det allmänt trivsamt.

Riktigt kul kväll dock smakade grisen bara gris! Bra start på den Vegetariska festivalen...

Vad hittade ni på för roligt i helgen? Jag ska snart komma och hälsa på er som har blogg. Ska bara natta mina små änglar först :)

Kram
Sara

Ps. Vad jag gjorde igår och vad jag gjort idag kommer senare :) Ds

Inga kommentarer: