måndag 26 oktober 2009

Ärko - alltid vid min sida

Idag är det Internationella Nalledag och min kära bloggvän "Sockenvägens Söta" utmanade mig i att visa min käraste gosedjur.

Detta kan jag göra rak i ryggen. Jag älskar min Ärko. Ärko har varit vid min sida sedan 2 års ålder och jag lovar dig att ALLA som känner mig KÄNNER Ärko!  

Ärko har troget följt mig vart jag än i världen åker. Just nu huserar han mellan mig och mannen.

Ärko har varit med om mycket. Jag vet inte var jag ska börja,hehehe. Blir glad när jag tänker på honom.

Jag ska villigt erkänna att mina barn endast får leka med Ärko under uppsikt utav mig. Han är mig kär. Ärko bär mycket av min mamma och jag tänker på mamma varje gång jag ser honom.

Här är min vackra Ärko!



Har du något favorit gosedjur??

Godnatt!

Nu ska jag gå och kramas med Ärko ;)
Sara

Inga kommentarer: