onsdag 28 oktober 2009

Onsdag 20.00

Sitter på kontoret och väntar på att ett gäng reseledare ska komma hit på en välkomstmiddag. Imorgon ankommer första charterflyget till Krabi och det är då säsongen officiellt öppnar. Som vi alla har längtat!!!

Jag är mycket trött på att se en tom restaurang. Sommaren (eller lågsäsongen som vi kallar det) har varit bedrövlig och gatorna har varit tomma på turister.

Ett annat tecken på att säsongen snart drar igång är att jag inte hinner med att blogga så mycket. Helt plötsligt måste även jag jobba-hehehe.

Idag har jag varit och inhandlat ett gäng nya parasoll till uteserveringen.

Jag har även spenderat halva eftermiddagen på att fixa med Tess & Viktors halloween kläder. Har inhandlat lite rosa glitter, rosa nagellack samt en söt klänning (rosa så klart). Så nu tror jag vi har allt för att bli en söt liten Fjäril. Nu när jag tänker efter så handlade jag ju inget till Viktor. Hans kläder är redan klara. Han ska vara Spiderman.

Nu ser jag att de första reseledarna kommer så det är väl bäst att jag går ut och tar hand om dem.

Kram på er alla!
Sara

Inga kommentarer: