lördag 31 oktober 2009

Ofrivilligt napp-slut??

Oj oj oj, vad har jag nu ställt till med?!?!?! Hjälp jag får hjärtklappning bara av tanken.

Barnen ligger och sover middag och det är så tyst så tyst. Jag har full uppmärksamhet på datorn (läsa bloggar) när mitt luktsinne vaknar till liv. Sniff, sniff, det luktar bränt. Det luktar jättebränt! Hjälp, jag har glömt bort Viktors nappar som jag höll på att koka.

Allt vatten hade kokat bort (ja, jag glömde bort dem vääääldigt länge) och jag har ännu inte vågat titta på förödelsen. Jag hoppas verkligen att jag kan rädda några av dem för jag är tror bara att jag har 1 förpackning kvar i nappförrådet.

Jag använder bara nappar ifrån Sverige och det är endast en sort min kära son använder. Det är Esska 3-pack latexnappar utan ring (ni vet den billiga 3-packen på typ Coop).

Min son är väldigt förtjust i sina nappar och jag hade inte planerat att sluta med nappen riktigt ännu.

Håll tummarna för mig (och lillebror)!

Kram
Sara

Inga kommentarer: