tisdag 1 juni 2010

Tittut...

... jag lever :-)

Har bara inte haft tid för bloggen.

______________________________


Inatt fick jag sova mellan 22.30 - 02.00 därefter kom Viktor och grät och var otröstlig. Det blev en sömnlös natt med en liten pojk som grät och grät och höll sig för sina öron. Man känner sig så maktlös när man inte kan hjälpa honom. Klockan 06.00 gav jag upp och satte på TVn men inte ens det hjälpte lilleman. Han hade så ont.

Nu till det konstiga. Han har ingen feber och just nu springera han omkring som aldrig förr. Jag som trodde att vi skulle åka till doktorn men nu har han inte ont längre?! Hmm jag hoppas inte det blir problem i natt igen.


______________________________


Jag hade tänkt lägga upp lite bilder men det fungerar inte just nu. Kan iallafall berätta att allt gick bra på vår årliga hälsoundersökning. Jag fick order att äta rött kött pga blodbrist och Maken fick stränga order att INTE äta rött kött pga högt kolestrol värde.


______________________________



Barnen har skollov den här veckan. Vi har inget speciellt inplanerat. Vi tar bara dagen som den kommer.

Nä nu måste jag ta och plugga lite. Har prov ikväll.

Jag hoppas att jag hinner ta en bloggrunda ikväll och hälsa på hos dig men jag kan inte lova något.

Kram

Inga kommentarer: