torsdag 27 maj 2010

Ändringar på husets layout



När vi träffade Husprojektägaren för första gången var han VÄLDIGT tydlig och talade om att huset ni köper ser ut så här och inga ändringar kan göras. Okej, okej sa jag. Jag är jättenöjd med layouten och kommer inte göra några ändringar. Bara små ändringar så som kakel, golv och väggfärger.

3 månader senare...

Stackars Husprojektägaren...

* Nu har jag ändrat från 1 fönster till 2 fönster i köket.

*Samt orginalfönstret har jag halverat i storlek.

* I vardagsrummet har jag ändrat från golvfönster till vanliga fönster.

* Entrédörren har jag flyttat ut 2 meter. Det fanns ingen hall förrut.

* Den gemensamma toaletten på ovanvåningen har nu flyttat in i vårat sovrum efter att ha flyttat en vägg.

* Dörren till gästrummet har jag flyttat från vänster sida till höger sida på väggen.

* Balkongen på vårat sovrum har jag gjort om till en walk-in-closet.

Det var nog det hela :-)

Det var väl inte så många ändringar....hihihi.

Inga kommentarer: