måndag 14 juni 2010

Måndagslistan

Det var länge sedan jag gjorde en måndagslista... Jag är glad för att jag:

* har en underbar familj
* vi var i Phuket igår och handlade kranar och duschar och handfat
* huset gör stora framsteg
* livet leker!

Jag har hittat ett (vad jag tycker) supersnyggt handfat. Hittade det i en inredningstidning och försöker nu hitta en leverantör. Enda stället jag har hittat är tillverkaren i Kina och det känns liiiite väl krångligt. Någon som känner till en återförsäljare till detta handfat??



Jag tycker det är supercoolt!

Igår köpte vi även 2 handfat till barnens badrum. Eftersom de ska få "Master Bedroom" så får man tänka lite långsiktigt. Vill ju inte ha Musse Pigg på väggarna om vi om några år ska flytta in där. Så vi ska sätta in två handfat där inne. Ungefär så här ser de ut fast utan överrinningsskydd:


Hittar ingen bild på själva blandaren. Den kommer iallafall gå ut från väggen, inte från bänkskivan.





Inga kommentarer: