lördag 26 juni 2010

Dagen har börjat jättebra!

När vi kommer hem på eftermiddagarna möts vi alltid utav en glad liten Candy (katten).

Igår mötte hon oss inte
vid grinden. Hon var borta hela eftermiddagen och kvällen och vi hade en ledsen tjej här hemma. Både jag och Maken gick ut och letade efter henne. Det är första gången hon går hemifrån och t.om jag var lite nedstämd igår. Jag var säker på att någon hade plockat med sig henne hem eller att hon blivit påkörd.

Att jag imorse blev väckt för sju gjorde mig ingenting. Jag vaknade utav ett jamande utanför sovrumsfönstret och vem var det som tittade in om inte lilla Candy.

Välkommen hem vår lilla spinkiga och fel-dimesionerade katt!



♥♥♥♥♥♥♥

Dagen började även solig och fin men bara ett par timmar in på dagen hänger molnen tunga och det vankas regn. Hoppas bara kidsen hinner gå på simskolan före regnet.

I eftermiddag ska vi baka negerbollar chokladbollar. Viktor blev jätteledsen imorse när han fick veta att det var lördag och ingen skola. Han grät och sa att han ville leka med sina kompisar på skolan. Sötnosen.

Vi har redan varit lite kreativa så här på morgonkvisten. Tess och jag har gjort masker som de sprungit omkring med och försökt skrämma Candy med.



Jag hoppas att din midsommarafton blev lyckad och att du njöt!

Kram Sara


Inga kommentarer: