onsdag 3 februari 2010

Felringning 02.00

Oj vilket misstag jag gjorde inatt!

Stefan var ute och drack öl med jobbet. När klockan var 02.00 så tyckte jag att han kunde komma hem. Så jag ringde honom och förväntade mig höra barmusik och en massa tjoande och stimmande i bakgrunden. Istället är det knäpptyst och en thailändska med yrvaken röst svarar med ett: Hello! Hello? Hello??

På de 2 sekunderna hann jag tänka:
- är det ett skämt?
- har han glömt telefonen på jobbet, men varför svarar någon i den då?
- har någon snott hans mobil
- mitt hjärta var i halsgropen
- vad f-n är det som händer tankar
- chockad
- helt nollställd
- skillsmässa

2 sekunder senare känner jag igen rösten. Jag har ringt min REVISOR klockan 2 på natten!!!!

Oops, wrong number...

Idag fick hon ett fint e-card utav mig.... Pinsamt!

Har du gjort något liknande??

Inga kommentarer: