torsdag 11 februari 2010

Stoppa inte toalettpapper i toalettstolen

Hur många av er har varit utomlands?

Hur många i Europa är läskunniga?

Hur många kan inte läsa, men tyda en bild?

Hur många av er har fått lära sig att INTE stoppa toalettpapper i toalettstolen?

Hur många av er fortsätter ändå att göra detta???????

Jag blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen!!!!!!!!!



Den som säger att inte jag jobbar och får ta hand om skiten har fel. Nu har jag spenderat 40 minuter på att torka skit efter dumma turister som envisas med att spola ner toalettpapper.

Varför, varför, varför??

Droppen var alldelse nyss. Jag gick iväg för att hämta fler redskap för att kunna städa. Då slinker en turist in (på min stängda restaurang som ännu inte öppnat) och går på toaletten brevid. Jag ser inte det och hinner inte stoppa henne. När hon kommer ut frågar jag om hon gick på toaletten och glatt svara hon: "Ja, den andra fungerar. Jag provspolade och den fungerade bra".

Vad som händer när man provspolar är att pga stopp i ledningen så stiger vattnet upp ur toaletten som är sönder. Jävla kärring! När jag går in och titta i toaletten så har kärringen spolat ner toalettpapper OCH det har inte åkt ner. Varför inte använda papperskorgen som står brevid?

Jag vet att jag "lever" på turisterna men ibland rinner toaletten bägaren över även för mig.

Så snälla läsare, nästa gång ni åker utomlands. Använd papperskorgen istället för att slänga pappret (eller dam artiklar) i toalettstolen.

Please ♥

Inga kommentarer: