måndag 22 februari 2010

Läkerol

Jag köper alltid med mig läkerol när jag är i Sverige. Min favorit är Hallon-Lakrits. Så god, så god. När jag flyttade till Aonang så fanns det inga sockerfri tuggummi att få tag på. Idag kommer det fler och fler tuggummi sorter MEN ingen som kan komma i närheten utav Läkerols Raspberry Licorice.

Vad jag blir förvånad över är att ingen har gjort något tuggummi med Mango i. Mango är helt klart min favoritfrukt. Så nu har jag blandat ihop en ny smak åt Läkerol :)

Min smak har jag döpt till Wild Mango.

En kombination av Mango, Smultron och ett stänk av limé.



Om jag koras som vinnare så kommer min smak-kombination att lanseras 2011 samt att jag vinner 100.000 sek.

Vad jag skulle göra för dessa pengarna ser ni om ni går in och röstar på just min smak!

Klicka här,för att rösta på lilla mig :)

Starkt rekommenderat för de som ev. skulle vilja träffa mig....

Kramar

Ps. Om du själv vill vara med och tävla gå då in här! Vinner du så får du allt ta och skicka ett par påsar till mig oxå ;)Ds

Inga kommentarer: