torsdag 18 februari 2010

Välj ett valfritt smycke

En sådan överskrift kan man ju inte låta bli... Just nu är jag verkligen inne i en period och försöker hitta ett snyggt annorlunda halsband. Av maken fick jag ett valfritt Namnhalsband/armband men jag har ännu inte bestämt mig för vilket.

Hittade den här tävlingen om valfritt smycke. Om jag vinner skulle jag välja det här roliga "mufffins halsbandet" från wishdesign.se.


Vill du oxå vara med gå in på Linas sida.

####

En blogg som jag besöker lite titt som tätt är Agnes. En rolig tjej som ofta får mig att skratta. Hon har oxå en smyckestävling men med samarbeta med MySilver.


Jag tävlar om ett namnhalsband i äkta silver från My Silver.
Delta hos Agnes du också!

Vinner jag den tävlingen så kommer Stefan billigt undan ;)

Inga kommentarer: