onsdag 24 februari 2010

Catwalk i Aonang

Igår kom Maken hem från en natt i huvudstaden - Bangkok. Han var där på nått möte men fick lite tid över för shopping. Han inhandlade bla. Tess födelsedagspresenter samt min favorit handkräm. Jag tycker verkligen om att åka till Bangkok så jag var lite avundsjuk på maken.

Det är inte ofta han chockar mig men igår gjorde han det. Han hade köpt presenter åt barnen. Jag trodde givetvis att det var någon leksak men han chockade mig som jag tidigare skrev. 

Viktor fick 6 par nya strumpor som han kramade och blev SÅÅ glad för (ja, jag vet. Det är nått fel på honom,hehehe. Vilken annan 3-åring hade blivit glad för strumpor????)

Tess fick de snyggaste kläderna hon ägt på länge. Hon blev så glad och imorse när jag vaknade så hade hon tagit på sig sina nya kläder och väntade på att få gå på sin kompis kalas (som är på lördag). 

Det blev en liten catwalk där hemma med lite fotografering. Därefter var det okej för henne att ta på skoluniformen och äta frukost.

 
Kjolen var jättesnygg. Den är rutig i svart, vit och knallrosa med silvernitar längst upp. 
En liten tuff tjej som snart fyller 5 år :)

Inga kommentarer: