söndag 8 november 2009

Kanon dag!




  • 2 alovera massage



  • 2 ansikts behandlingar/massage



  • 1 fotskrubb



= 500 Baht = 120 sek

Det är väl ett okey pris??

Efter mysstunden med massagerna så gick vi vidare till Last Fisherman som måste vara ett av det bästa ställena att spendera eftermiddagen på. Där beställde vi in en varsin Mango shake och Big bowl salad. Sedan slängde vi av oss kläderna och hoppade ner i havet och svalkade oss och tvättade bort oljan från massagen.

Det jag gärna vill tillägga är att jag inte har badat i havet sedan april månad!

När jag kom hem låg barnen och sov och mannen tittade på TV. Själv slängde jag mig i andra halvan av soffan och tog en powernap.

Barnen vaknade och vi gick ut och lekte på gatan och jag pratade med grannfruarna och mannen lagade middagen - Spagettti och köttfärsssås.

Nu är barnen nybadade och ska snart gå och lägga sig.

Har inget att klaga över den här dagen. Det har varit en kanondag!

Har du haft en härlig söndag??

Kram
Sara

Inga kommentarer: