lördag 21 november 2009

Önskelista del 3.

 




Skulle nog behöva boken ovan om jag ska kunna bygga mitt drömhus (fniss). Nämen böcker går alltid hem. Senast jag köpte en bok var i juli så allt som kommer därefter funkar utmärkt. Jag läser allt på 10-i-topp-listan.

Halsbandet är bara ett exempel. Det myllrar av olika online inköpsställen (här är ett exempel:http://lillahjartat.com/names.html) och de flesta påminner om varandra. Jag tycker de är jättefina. Har försökt vinna hem ett här på bloggen några gånger, utan resultat.

Sedan skulle jag vilja ha Fotoshop på min laptop... Har bara det på jobbdatorn och den datorn ska man ju arbeta med inte leka :)

Nu ska jag ställa mig vid spisen och tillaga middag åt barnen. Jätteavancerat... inte... pasta och korv är deras önskemål.

Njut av lördagen!

Kram
Sara

Inga kommentarer: