måndag 9 november 2009

Måndag och klarblå himmel

Vaknade utvilad och på bra humör. Barnen var glada och lyssnade på sin mamma och morgonbestyren flöt på bra. Det fanns t.om lite tid över för att utforska världen genom kikaren:



Stackars Stefan han är inte på lika bra humör. Han ligger nerbäddad där hemma och är sjuk. Nu är det hans tur att få barnens sjuka och ligger där hemma med feberfrossa och ont i hela kroppen och halsen. Håll tummarna för att jag ska slippa skiten!

Jag sitter nu på jobbet och suckar. När ska säsongen dra igång???

Om en halvtimme ska jag möta upp min Oxfordväninna och äta lunch. Hennes tvillingpojkar på 2 år har haft magsjukan i 5 dagar och de sista 2 dagarna hade även hon och hennes man det. Hon lät ganska trött på telefonen.

Efter lunch ska jag åka in till Krabi Town och inhandla 3 extra set av utemöbler till uteserveringen. Inte för att de behövs just nu men jag hoppas att de snart behövs :)

Hoppas ni får en lika bra förmiddag som jag!

Kram
Sara

Inga kommentarer: