fredag 27 november 2009

3 saker om mig

Fått en utmaning av Therese. Självklart antar jag den - vet att jag själv tycker det är kul att läsa om ER och vad ni gillar.. Så här kommer lite mer om mig!

3 saker som du kommer ihåg som om det vore igår:
Mina barns födelse
När det ramlade ner en orm på min axel
Telefonsamtalet om min mammas bortgång

3 saker du ogillar:
Baksmälla
Svamp
Egoistiska personer

3 saker du gillar:
Sovmorgon
Snälla och glada barn
Nybäddad säng

3 bloggar du följer dagligen: 
Oh det har börjat bli många. Se mina blogglänkar.

3 låtar du lyssnar på mycket på nuförtiden:
The wheels on the bus... (barnsång, CD i bilen)
Jingel bells (Tess går och sjunger på den. Det är sången de ska dansa till på julfesten på skolan)
Thailändska nationalsången (varje morgon på barnens skola SAMT kl.18.00 på radion. Då höjer grannen ljudnivån och det går inte att missa).

3 TV-program som du följer:
Survivor från USA (Robinson)
Apprentice (med Donald Trump)
Jon & Kate plus 8 (familjen med 6-lingar OCH tvillingar som nu tyvärr ligger i skilsmässa)

3 bloggvänner du vill skicka detta vidare till:
Alla som känner sig motiverad och har lust. Säg till mig när du gjort den så kommer jag med glädje in och läser!

Kram Sara
(Nu måste jag jobba)

Inga kommentarer: