tisdag 3 november 2009

Sjuka barn

Vi åkte ner en sväng igår kväll och deltog i den härliga traditionen. Barnen fick skicka ut sina små krathonger och vi tittade på när alla vackra "ballonger" sändes upp i himlen. Kameran glömde jag hemma, så klart!

Det blev en kort sväng då Tess var hängig. Hon somnade före jag läst sagan igårkväll (händer aldrig annars). Viktor gick och la sig och 20 min senare kommer han storgråtandes och håller sig för örat.

Man känner sig så maktlös när man ser sin son ligga och gny och håller sig för örat och inte finner någon ro. Han fick somna i mitt knä, efter att han fått paracetamol för att lätta lite på smärtan. Sedan sov han mellan mig och mannen (tills maken gav upp och gick och la sig i Viktors säng).

Nu väntar vi på att läkarkliniken ska öppna så vi kan åka dit och fixa medicin. Jag vill inte ha sjuka barn :(

Hej hopp,
Sara

Inga kommentarer: