fredag 20 november 2009

En helg utan internet = är det möjligt?

Igår åkte vi vid 09.00 och kom hem igen kl.00.00. Det var en härlig dag med massa rolig shopping. Det blev barnen i fokus och julklapparna för dem är nu avbockade - skönt!

Till mannen har jag köpt .... HAHA det trodde du va!! Så dum är jag inte för jag vet att du läser min blogg ;)

Till mig själv inhandlade jag 2 par träningsbyxor. Japp träningsbyxor. Jag har börjat på yoga igen. Den här gången är det riktigt riktigt bra. Det är Hot Yoga. Det låter helt tokigt med Hot Yoga i Thailand men gisses vad bra det var. Det är ett nyöppnat ställe inne i Krabi Town och ägarna är riktigt professionella och man kan direkt se att de kommer från Bangkok på deras inredning och klädstil. Jag tror aldrig jag har svettats så mycket som under denna 1,5 timmes passet.

Idag är det jättemörkt och dystert ute. Det har varit riktigt tunga regnskurar på seneftermiddagen. Härrom dagen så var det tokmycket. Har inte skådat något liknande här i Aonang. Gatorna var översvämmade och på många platser gick vattennivån upp till mitten av mina lår! Vad som hände på restaurangen var att toaletterna fick rena spelet och sunkvatten svämmade upp från toalettstolarna och blärk, de luktade bajs! Så det var bara att ta hit "slangbilen" och suga upp skiten. 2 av mina vänner fick vatten in i husen men allt är nu okey igen.

Jag har varit dålig på att höra av mig de senaste dagarna och jag har massor att ta igen bland mina bloggfavoriter MEN det verkar dröja då internet där hemma har pajat. Det är något fel på telefonledningen och jag har ringt telefonbolaget men inte fått veta när de kommer. Hur ska jag klara mig en hel helg utan internet???!! Är det möjligt :)

Som avslutning bjuder jag på ett par bilder på Tess & Viktor. Tagna när vi var på KFC härrom veckan. Detta är resultatet när jag bad dem titta in i kameran och le...

   

Kram och trevlig helg!
Sara



Inga kommentarer: