onsdag 11 november 2009

Min önskelista del 1.


Oj vad många saker jag önskar mig i år :)

Jag vet inte vart jag ska börja.. Det är ingen prioriterings/favoriserings ordning.



I mars åkte jag och min Oxford-väninna till Singapore och lämnade barn och män hemma. Vi bodde hemma hos en kompis som bor väldigt centralt i Singapore. Vi var borta 3 dagar, 2 nätter och det var underbart.

Vi shoppade, åt goda måltider, shoppade lite till, fikade, shoppade, njöt utav långa frukostar osv. OCH det bästa av allt är att i Singapore finns IKEA - mitt andra hem!!!

Det är kanske dags att berätta att jag är uppväxt i Älmhult - hjärtat av IKEA. Jag har jobbat många år på företaget och växt upp med IKEA. Alla som bor i Älmhult är involverad i IKEA, vare sig de vill eller inte.

IKEA är ett fantastiskt företag att arbeta på och handla på :) I love IKEA!!!

Oj, nu svävade jag ut igen..
Det jag ville ha sagt är att jag skulle hemskt gärna vilja göra samma resa i mars!

Snälla Tomten...

Här finns bara snälla (vuxna-)barn!

Kram
Sara

Ps. Det kommer fler önskningar senare Ds

Inga kommentarer: