tisdag 29 september 2009

Utgång


Tjoho, ikväll är mannen hemma med barnen och jag ska strax träffa en kompis. Vi ska ut och käka middag men har ännu inte bestämt vart. Sedan blir det nog en runda till baren och en kall öl ska nog kunna slinka ner :)

I eftermiddags så följde mannen med och hämtade barnen på skolan. Sedan åkte vi alla och mötte upp ett stor gäng med föräldrar och barn i alla tänkbara åldrar. Våra kids cyklade medan de äldre åkte inlines. Tyvärr så är vädret väldigt opåligtligt just nu så under den 1,5 timmen vi var där regnade det flera gånger.

Hoppas att det är uppehåll nu för jag har ingen bil. Det blev "moppen" idag. Moppe och moppe vet jag inte om man kan klassa en 125 cc för??!!

Hoppas ni alla får en underbar kväll och lika kul som jag tro min kommer att bli!

Kram Sara


Ps. Glöm inte bort min lilla Häx-tävling Ds.

Inga kommentarer: