söndag 20 september 2009

Lördag - Familjedag


Idag blev det en sväng in till Krabi stad där jag bl.a inhandlade kakel till "Pimp My Restroom". Tyvärr kan jag inte visa några bilder ikväll då plattorna är på restaurangen. Så det får bli på måndag för imorgon blir det hemma dag. 

Ikväll blev det Lax med rotsaksröra och Fetaost/creme fraishe/ört- röra. Smaskens MEN jag svalde ett fiskben som ni sitter fast i svaljet. Hur jag ska få bort det vet jag inte. Några tips??

Efter middagen poppade vi pop-corn och tittade på en ny film, även den inhandlades idag åt kidsen. Den heter Khah Kuiay och handlar om en rosa elefant och på thai... tro den beskrivningen räcker...

Hela familjen satt bänkade framför TVn och tittade på filmen och jag kom på mig själv med att sitta och fråga dottern om handlingen. Jag måste lära mig thai bättre!!!




 

Hoppas att du får en härlig lördagkväll!

Kram Sara


Inga kommentarer: