torsdag 24 september 2009

Många inbrott nattetid


Huvudet vill inte sluta dunka. 48 timmar med huvudvärk gör en trött. Trots detta blev det bara 3,5 timmes sömn i går natt.

Mannen åkte till Phuket tidigt i morse och kommer hem imorgon igen. Det innebär att jag måste sova själv inatt. Då tänker ni- jamen det är väl inga problem.

Nä det tyckte inte jag heller fören jag vaknade upp av att det stod en man vid min fotända. När det sedan upprepas 1 år senare men denna gången vaknade vi före de brytit sig in i huset. Då vaknade mannen av att han hörde någon som försökte bända loss gallerfönstret. Att det finns tydliga skyltar som indikerar att vi har larm skrämmer inte iväg bovarna.

Så det blir en till sömnlös natt. Jag hoppas att morgondagens lediga dag kommer att ge avkoppling.

En nära vän fyller år och hon och jag ska ha en heldag. Det blir brunch (hon vill ha sovmorgon) sedan åker vi och tar en 1 timmes massage och avslutar eventuellt med ett dopp i havet. Jag har inte badat i havet sedan min mamma var här i april månad!

Njut av kvällen. Själv ska jag gå och lägga mig nu.

Kram Sara

Inga kommentarer: