onsdag 16 september 2009

Pimp My Restroom!!!



Nu börjar alla förberedelser inför kommande högsäsong. Alla är förväntasfulla och det snickras och fixas överallt i turistsamhället. Detta gäller även mig själv och min restaurang.

Alla förslag är hjärtligt välkommna!!! Det är bara din fantasi som sätter gränserna (och min plånbok).

Jag vill inte göra några ombyggnationer bara dekoration så som måla väggar ev. byta spegel, handfat, tavlor. Helt enkelt fräscha till det hela och byta utseende.



Jag vill även göra något med toalettgången som är ca 8 meter lång och väldigt smal. Så jag funderar på att göra något på väggen längst bort (den man går emot).

Alla inredningstokiga bloggare - Hjälp mig!!

PS. Jag lovar att den som kommer med bästa förslaget bjuds på en brakmiddag på min restaurang! Välkomna till underbara Krabi - Thailand DS

Inga kommentarer: