torsdag 3 september 2009

Avskyr orättvisa människor!


Usch vad jag avskyr att må som jag gör just nu. Jag vet inte vad som är felet. Just nu känns allt jobbigt. Jag har en underbar man och 2 älskade vildungar men inte ens dem kan få mig att skratta för tillfället.

Igår var det nog värst. Jag och vår hyresvärd, för restaurangen, är inte överrens. För att göra en lång och irriterande historia kort. Hyresvärden kommer över till restaurangen och småpratar om ditten och datten. Jag sitter och ler och lägger in skratten på rätt plats. Ställer artiga frågor och verkar intresserad. Medan jag i själva verket kokade jag av ilska och skulle vilja tala om vad jag egentligen tycker och tänker om honom. Tyvärr kunde jag inte göra det för då hade jag stått utan business idag. Jag avskyr orättvisa människor som bara tänker på sig själv och vill ha och vill ha och aldrig nöjer sig!

Nu ska jag prova om det här gör mig glad:

Inga kommentarer: