söndag 13 september 2009

En helt vanlig söndag


Vaknade före 6 imorse = Alldeles för tidigt för mig. Så jag gjorde en fuling (som jag gör ofta på helgerna) och satte på TVn åt Lillebror. 20 minuter senare var det dags att fixa frukost åt honom. 30 min efter detta vaknade Tess= Dagen är i gång och syskonkärleken (läs bråket) var igång.

Det enda vi gjort idag utöver det vanliga var att vi fick besök utav ett par kompisar som bor på Phuket. Alltid kul med svenskbesök.

Annars har dagen sett ut så här:




Läxläsning - japp, du läste rätt!
Tess får sin läxa på fredagen och har helgen på sig att göra den. 3 läxor - engelska, thai och matte.



Ett strandbesök utan bad. Kidsen sprang runt och lekte, sedan blev det dags för lite mellanmål.



Idag blev det små mini ägg med fisksås - yummy sa kidsen!



Filmtajm - The Ants. Jag somnade...

Nu ligger jag själv framför TVn och tittar på Apprentice Celebrity.

Imorgon bär det av till Phuket och besöka tandläkaren. Ska faktiskt bli skönt att få gå dit. Trött på att vakna varje morgon med tandkvärk.

Inga kommentarer: