onsdag 21 mars 2012

Varmt och soligt


Känner mig lite trött idag. Huvudvärk börjar göra sig känd. Det är varmt ute så ett dopp i poolen vid hemkomst hade varit härligt. Men vi ska åka på kalas till Birgitta som fyller år. Grattis!

Ikväll ska jag på tjejkväll. En tjej som jobbade för Makens dykcenter för många år sedan är här och hälsar på. Några av er vet nog vem tjejen är. Hon var med i Robinson 2011 men fick avbryta tävlingen då hon fick en stroke. Hon och jag jobbade tillsammans som snorkelguide samt Divemaster. Det var på den tiden jag var ung, blond, plattmagad och full utav energi och trodde jag odödlig... Mycket har hänt sedan dess. Så vi har en hel del att ta igen vilket ska bli kul :)

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Du är väl fortfarande allt det där, precis som jag (förutom plattmagen då).

Helen sa...

Å vad jag blir avis på dig som lerver i detta härliga paradis, själv så längtar jag så jag snart går sönder på att få åka dit. Hoppas vi snart kan få råd att åka :D

Ha det så trevligt med vänninan :D.
Kramar