tisdag 20 mars 2012

Måste ju visa er

Min  Vår nya, fina, pearl white bil :)


Som ni ser har jag inte fått min registreringsskylt. Den får jag om ett par månader. Framtills dess så kör man utan eller väljer att få en provisorisk röd skylt eller som jag kallar skylten "Titta-jag-har-ny-bil-skylt".

Det är lite nya finesser med den nya modellen. En som jag tycker är lite komisk är farthållaren. Haha, undra just när jag kan använda den i Thailand. Här kör alla så ryckigt och 3-sekunds-regeln vet de inte vad det är.

Jag är supernöjd med min nya pärla!

3 kommentarer:

Carina sa...

Va fin eran nya bil är!! Jag skulle också vilja ha en ny eller i alla fall något nyare bil, men får dras med den gamla Volvon ett tag till..

Ha en underbar vårdagsjämnings dag
Carina

Birgitta sa...

Och nattlinnet har du på dej.

Linda sa...

Så snygg, älskar "tjocka" bilar, alltså när dom är sådär bulliga, det är inte vår minibuss:)
KRamar