fredag 2 mars 2012

Tomhet

Usch, vet inte riktigt vad jag ska göra. Fick precis ett telefonsamtal att en utav mina anställda precis har förlorat sin höggravida fru och bebis. De åkte in till sjukhuset imorse när vattnet gick. När de kom fram berättade doktorn att bebisen dött. En kort stund senare kommer de ut och berättar att även frun dött. Det hände för bara ett par timmar sedan. I eftermiddag ska de ha begravningen. Om man är muslim måste man begravas inom 24 timmar. Usch vad fort ens liv kan förändras.

Detta får mig att tänka på min älskade mamma som så hastigt försvann ifrån oss. Jag saknar henne nått så fruktansvärt.

Ta hand om dina nära och kära!

7 kommentarer:

Anna S ansobloggar sa...

Nej men fy vad sorgligt och läskigt!!
Massor av kramar Sara

PoK

Beatrice, mamma till Devin och Lili sa...

Men usch, vad hemskt! :(

Russin sa...

är mållös, så hemskt.. Sånt som inte får hända!!!

Kram

En pojkmammas vardag sa...

Men fy så otäckt !! Dagens som skulle bli den bästa blev den värsta .... huga så snabbt allt kan ändras ...

Carina sa...

Plötligt händer det något och ingenting är som förr.

Skickar mina varmaste tankar till alla berörda.

Stor stor kram
Carina

Esmeralda71 sa...

Men fy så tragiskt...!

Tänk så lite man vet från ena dagen till den andra...å vad snabbt livet kan förändras.

Verkligen jättehemskt...usch.

Linda sa...

Men fy så tragiskt, vilken mardröm, sånt som bara inte får hända.
Mina varmaste tankar, Kram