tisdag 6 mars 2012

Smarriga?

Nu är det jordgubbssäsong i norra Thailand och man tror ju att dessa fina jordgubbar är saftiga, mjuka och full utav smak. Ack så man kan bedra sig. De är hårda, sura och smaklösa men Tess gillar dem för det.
Det är ju jordgubbar mamma!

Ps. Och för er som undrar så har min dotter berättat att det bara är 10 dagar kvar tills hennes födelsedag och hon önskar sig fortfarande en iPod Touch. Eller en sån där oljelampa som Aladin har, för får hon en sådan så kan hon fixa en iPod Touch själv. Ds


5 kommentarer:

Russin sa...

hej hej..

ja den ser ju hur god ut som helt.. :) mums.. längtar efter våra svenska gubbar, vi ska ha en del plantor vid vår sommarlada.. gissar att stina kommer nalla dom alltihopa, haha..

mitt instagram i bloggen har jag fått dit via ett plugin för wordpress.. du får nog kolla om blogger har nån widget för det annars blir det svårt för dig att få så.. :(

kraaam

Livet på Citronodlingen sa...

en oljelampa vill jag också ha :)

Helen sa...

Dom ser helt underbart goda ut, synd att dom inte smakar lika bra som dom ser ut :/

Kramar

Linda sa...

Mums, jordgubbar som är så gott, synd inte era är lika goda som de svenska:(
Hon är smart lilla Tess, undrar just vad ni väljer att köpa till henne:)
Oscar önskar sig en ipad, det kan han glömma, jag ska ha en först hihi
Kramar

Anna sa...

Va trist att dom smakar illa. Men jordgubbar ska ju intas i Sverige, en
sommardag när man sitter ute Barfota och njuter av livet :)


Du va vi ritar snyggt :)