söndag 11 mars 2012

Nya restauranger i Ao Nang




Så här kommer vår strand se ut om inte så länge. Säsongen börjar närma sig sitt slut. Privata-Sara ser fram emot detta då AoNang stranden varit fullproppad utav turister. Business-Sara vill inte att säsongen ska ta slut. Det har varit en bra säsong som jag gärna skulle förlänga till året runt.

Sitter och njuter utav mitt morgonkaffe. Barnen tittar på TV och de vet att det är bäst att låta mamma njuta utav sitt kaffe. Dagen blir då så mycket bättre.

Jag sitter och samlar energi för att gå ut och klippa gräsmattan. Det måste verkligen göras. Igår hittade Viktor en orm och det är ett tecken på att gräset är för långt. De får inte leka på gräsmattan fören jag klippt det. Problemet är att det är så lätt att komma på undanflykter - för soligt, för varmt, jag är ny duschad och orkar inte duscha igen. Jag är ju bara för lat!

Igårkväll var vi på invigning av en ny restaurang, tillsammans med ett gäng vänner. Restaurangen kommer nog tyvärr inte bli någon hit men vi hade jätte trevligt. Efter invigningen fortsatte vi till ytterligare ett nytt ställe. En ny restaurang som ligger på berget i Ao Nang. Blev chockad över hur restaurangen såg ut. Helt fantastisk utsikt med riktigt smakfull inredning. Jag och tjejerna ska åka dit och äta lunch någon dag och då ska jag ta med kameran och visa er. Helt klart ett måste (efter att ni har besökt min restaurang, haha).




- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

FruSofie sa...

Du får gärna tipsa om den resturangen med, åker om några veckor dit och vill bara gå till bra ställen för god mat =)