torsdag 6 maj 2010

Iphone problem!

Godmorgon i stugan!

Här sitter en trött Thaison framför datorn. Blev inte mycket sömn inatt. Först tyckte jag mig höra inbrottstjuvar, sedan var det värsta katt-fighten rakt utanför mitt sovrumsfönster, sedan började jag drömma om det thailändska alfabetet och blev totalt frustrerad då jag inte lyckades memorera krumilurerna.

Min plan var att smita hem och sova en stund men jag hann aldrig smita,hahaha. En av kontorstjejerna kom och var så snäll och påminde mig om bokföringen för Makens företag. Jag hade totalt glömt bort att vi i år ska ha öppet på Koh Lanta, för första gången. Så detta innebär att jag helt plötsligt kan glömma bort min sovstund och istället fokusera på ett gäng siffror. Måste nog hämta lite mer kaffe om det här ska gå vägen.



Nu till det väsentliga. Jag lyckas fortfarande inte blogga från min iphone!! Snälla är det någon som bloggar på blogg.se som laddat ner någon "apps" som fungerar bra?? Snälla berätta isfl det för mig. Jag blir tokig!! Just nu håller min kära iphone på att halka ner ett steg från pidestalen och det vill jag inte. Kan du blogga via din iphone utan en apps??

Inga kommentarer: